Teknik Destek Hizmeti - Sizehizmet
12644
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-12644,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-2.7,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive
Sizehizmet Bilgi Teknolojileri olarak iki şekilde Teknik Destek Hizmeti vermekteyiz. Bunlar Çağrı Başına Destek ve Uzak Bağlantılı Destektir.

Çağrı Başına Destek

Bakım anlaşması dışında kalan şirketler için verdiğimiz bir hizmettir. Oluşan soruna yerinde müdahale edilerek bildirilen sorun ve/veya sorunlar çözümlenir. Verilen hizmet yapılan çağrı başına ve çözümün süresine göre ücretlendirilir

Uzak Bağlantılı Destek

Bakım Anlaşması dışında kalan şirketler için verdiğimiz bir hizmetdir. Oluşan sorun telefonla ya da uzaktan bağlantı yapılarak çözümlenir. Hizmet yapılan çağrı başına ve çözümün süresine göre ücretlendirilir.

Neden Teknik Bakım Anlaşması ?

Teknik Bakım anlaşmasının temel amacı sorun meydana geldikten sonra çözüm bulmak değil, sorunun meydana gelmesini engellemeye çalışmaktır.

Maliyet

Teknik Bakım Anlaşması maliyeti , Firma yapısı (Merkez, Bölge Ofisi ve Depo sayısı vs.), kullanıcı sayısı, Server Sayısı ve işletme bilgisayarlarının kullanım amaçlarına göre değişmektedir.

Müşterilerinin ihtiyaçları doğrultusunda kurumsal çözümler üreten Sizehizmet Bilgi Teknolojileri; bakım anlaşmalı müşterilerine yerinde, telefon ile destek ve uzak bağlantılı son kullanıcı desteği vermektedir.