0 507 853 36 68

0850 840 65 81

English
Teknik Destek ve Bakım

Teknik Destek ve Bakım ile firmaların en önemli ihtiyacı olan IT Destek ve bakım hizmetlerini karşılıyoruz. Bu hizmetler; teknik servis hizmetlerinden, yönetim hizmetlerine kadar olan geniş bir alanı kapsamaktadır ve bu kapsam içerisinde marka model bağımsız Teknik Destek ve Bakım verilmektedir. Destek kapsamında duyulan ihtiyaç donanım ve/veya yazılım olabilir.

Uzman çalışanlarımızla, işletmelerin asıl işlerine odaklanmalarını sağlayarak, bilgi teknolojileri ile ilgili tüm ihtiyaçlarınız, için Teknik Destek ve Bakım sunmaktayız. Ayrıca, teknolojik altyapının standartlara uygun ve bir bütün olarak çalışır durumda bulundurulması da bu kapsamda ele alınan çalışmalarımız arasındadır.

Temel amacımız, işlerinin devamlılığını sağlamak, onların asıl işlerine odaklanması ve beklenmeyen sorunlarda kesintisiz ve acil destek sunabilmenin yanı sıra teknolojik altyapının standartlara uygun ve bir bütün olarak çalışır durumda bulundurulmasıdır.

Destek kapsamı, ihtiyaca göre donanım ve/veya yazılım desteği olabileceği gibi, parça hariç veya parça dâhil şeklinde de olabilir.

Sizehizmet Bilgi Teknolojileri olarak Teknik Destek ve Bakım ‘ni 3 şekilde vermekteyiz.

Telefonda Destek Hizmeti:

Sözleşmeli işletmelerden çağrı geldiğinde anda, çağrı merkezi derhal müşterinin talebini ve destek koşullarını inceler. Şayet telefonda çözülebilir bir durum söz konusu ise, sorun çözülerek, çağrı hizmeti sonlandırılmış olur.

Uzaktan Destek Hizmeti:

Sunucu veya ağ (network) sistemlerinde oluşan problemler ya da bu sistemler için alınmak istenen teknik destek, internet üzerinden, uzaktan erişim (remote access) yoluyla sağlanır.

Yerinde Destek Hizmeti:

Müşterilerin sorunlarına, sözleşme koşulları çerçevesinde, yerinde destek verilir. Sorun giderilerek, talep yerine getirilmiş olur.

Aylık bakım anlaşması olmayan Firmalar için Teknik Destek ve Bakım çağrı başına ücretlendirilmektedir.