0 507 853 36 68

0850 840 65 81

English
Kurumsal Bakım Anlaşmaları

En çok tercih edilen hizmet türü olan Kurumsal Bakım Anlaşması ile firmaların en önemli ihtiyacı olan IT desteği ihtiyacını karşılıyoruz. Sözleşmeli müşterilerimize verilen servislerle ilgili olarak düzenli raporlar alınarak, verilen hizmet ve kalitesi sürekli takip edilir. Bu raporlar müşterilerimizle de düzenli olarak paylaşılır.

Kurumsal Bakım Anlaşması ‘nın temel amacı sorun meydana geldikten sonra çözüm bulmak değil, sorunun meydana gelmesini engellemeye çalışmak firmaların herhangi bir sorun sonrasında iş kayıbı ve bu iş kaybı sonrasında yaşayacakları zaman kaybını minimize etmektir.  Bakım anlaşmalı olmanın avantajı ile çağrılarınıza öncelik verilir. Telefon, Uzak Masaüstü Bağlantısı ve Yerinde Servis hizmetlerimizden, sorunu en hızlı çözebilecek olan yöntem tercih edilir ve sorunlarınız hızlı bir şekilde giderilir.

Birçok firma farklı uzmanlık gerektiren Bilgi Teknolojileri süreçleri için daha iyi kalitede (profesyonel) hizmetleri tercih etmektedir. Kurumsal Bakım Anlaşması ile firmaların bu süreçlerdeki maliyetlerini azaltırken, firma içerisinde sunduğumuz bilgi teknolojileri kalitesini de arttırıyoruz.

Kurumsal Bakım Anlaşması yapılan sözleşmeye göre, günün her saatinde veya mesai saatleri içerisinde, Bilgisayar Donanımı, içinde bulunan yazılımlar veya Bilgisayar Çevre Birimleri, ağ bileşenleri vs. ile ilgili herhangi bir sorun meydana geldiğinde veya herhangi bir sorun meydana gelmemesi için, bilgisayarlara müdahale edilip, sorunların giderilmesi, gereken önlemlerin alınması hizmetlerini, teknik servis, bilgisayar danışmanlık hizmeti, bilgisayar sistem destek, ağ sistem desteği gibi bilişim hizmetlerini kapsamaktadır.

Kurumsal Bakım Anlaşması yapılan firmalar sorun çözme önceliği sırasında ilk sırayı almaktadırlar.  Müşterilerimizin sorunu en hızlı çözebilecek olan yöntem hangisi ise o yöntem tercih edilerek müşteri sorunu giderilmektedir.

Kurumsal Bakım Anlaşması 'nın sözleşme süresi boyunca herhangi bir kısıtlama olmaksızın telefon, uzak masaüstü desteği verilmektedir.

Sözleşmeli firmalarımıza; verilen servislerle ilgili olarak düzenli raporlar alınarak, verilen hizmet ve bu hizmetin kalitesi sürekli takip edilir. Bu raporlar firmalar ile düzenli olarak paylaşılır.

Kurumsal Bakım Anlaşması sayesinde ihtiyacınız olan donanımı piyasa şartlarından daha uygun maliyetle temin edebilir, bilgilerinizin yedeklenmesi ve korunması takip edilerek çalışmalarınızı kaybetme riskiniz minimuma  indirebilir, gereksiz ve maliyetli yatırımlardan korunur, fiyat performans açısından en iyiyi elde edersiniz. Ayrıca teknolojik gelişmelerden haberdar olursunuz ve bunun için hiçbir extra ücret ödemezsiniz.

Güncellemeleri, alınan günlük, haftalık ve aylık yedeklerin kontrolleri) Microsoft Active Directoy , Azure, Office 365  ve Exchange Server kurulum destek ve bakım İşlemleri, envanter takibi, bilgisayar donanım, yazılım, network diğer çevre birimleri onarımı ve güvenlik duvarı çözümlerini kapsamaktadır.

Teknik bakım anlaşması maliyeti , firma yapısı (Merkez, Bölge Ofisi ve Depo sayısı vs.), kullanıcı sayısı, server sayısı ve işletme bilgisayarlarının kullanım amaçlarına göre değişmektedir.

Öncelikle bir ön görüşme ile talepler dinlenir, sonrasında müşteri temsilcilerimiz, mühendislerimizle beraber, işletmeyi analiz eder ve yapılabilecek hizmetler hakkında bir brief verirler. Takip eden süreçte bir sözleşme hazırlanır, onaylanması durumunda, firmanın büyüklüğüne göre 3-10 kişilik bir ekip, işletme bilgisayarlarında toplu bir çalışma gerçekleştirir, eksikler belirlenir, yedekler alınır, ilk bakım yapılır, firmanın teknik yapısı, eksikler, geliştirmeler hakkında bir rapor hazırlanarak şirket yönetimine sunulur, bu tarihten itibaren de her türlü sorunda hızlı ve yerinde destek sağlanır.